پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4568
-
الف
+

«شرایط خاص»، سریالی بر پایه طنز موقعیت

سریال «شرایط خاص» با نقش‌آفرینی کامبیز دیرباز این روزها از آنتن آی‌فیلم در حال پخش است.

فضای سریال «شرایط خاص» به گفته سیدمرتضی فاطمی، تهیه کننده سریال، بیشتر بر پایه موقعیت طنز بنا شده است تا طنز کلامی.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مهر، سید مرتضی فاطمی تهیه کننده سریال «شرایط خاص» که پیش از این با نام «کلاف های رنگی» به کارگردانی وحید امیرخانی کلید خورده بود در توضیحاتی از وضعیت تولید این سریال گفت: اسم سریال به «شرایط خاص» تغییر کرده و همچنین تعداد قسمت های سریال نیز بیشتر شده است.

پیش از این قرار بود این سریال در 15 قسمت ساخته شود اما به دلیل ظرفیتی که این فیلم نامه داشت و به خاطر پیشنهاد سازمان مبنی برا افزایش قسمت‌های این سریال ، ممکن است تعدادقسمت های این سریال به 22 قسمت افزایش پیدا کند.

این سریال دارای محتوای طنز و قصه گو است که امیدواریم مخاطب با دیدن آن حال خوبی پیدا کند. مبنای کمدی داستان بیشتر بر طنز موقعیت است تا طنز کلامی و بخشی از این موقعیت درباره جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می دهد. همچنین در این سریال مضامین اجتماعی جدی مطرح می‌شود و گریزی هم به دفاع مقدس می‌زند.

وی افزود: ما با توجه به فضا و قصه خواستیم موقعیت هایی کمدی دربیاوریم که صرفاً طنازی در دیالوگ نباشد بلکه موقعیت ها هم مخاطب را بخنداند و درگیر کند. زیرمتن ما قصه ای تلخ است و به نوعی می توان گفت موقعیتی کمدی در یک بستر دراماتیک است.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور و اسدالله یکتا ترکیب بازیگران سریال شرایط خاص را تشکیل می‌دهند.

سریال «شرایط خاص» هرشب ساعت ساعت ۲۰:۰۰ پخش و تکرار آن ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

مطالب مرتبط:

ببینید: آنونس سریال «شرایط خاص»

اختصاصی: معرفی بازیگران «شرایط خاص»

م ه / ط ه

نظر شما
ارسال نظر